APA Khabar!
Erasure update!
Jeg får masser af e-mails fra folk der spørger omkring det næste Erasure album og turné, så her er et svar til de fleste af Jer så I kan få lidt overblik omkring hvad Vince og Andy er i gang med.... Arbejdet går godt, og jeg tror, der er omkring tyve sange som der kan blive mulige numre til albummet. Andy tager med Vince til USA senere i denne måned for at fortsætte med at arbejde på albummet, men der er ingen udgivelses dato på plads endnu, og derfor ingen nyheder om alle Erasure's tour planer. Så snart jeg har mere at fortælle Jer, kan I være sikre på at jeg vil at dele nyhederne med det samme!
Yazoo 'Reconnected Live' album
Hvis I modtager Yazoo's nyhedsbrev, så har I allerede modtaget en email fra mig om dette, men for de af Jer der ikke ved det, så udgiver Yazoo et meget ventet live album med titlen 'Reconnected Live' den 27. september. Udgivelsen vil blive tilgængelig som et 2CD sæt, en deluxe speciel udgave og via download. Flere detaljer og covers, på den officielle Yazoo hjemmeside.
'Mød Andy Bell, konkurrence' kører nu!
MumStop's hjemmeside kører i øjeblikket en online-konkurrence hvor præmien er at mødes og hilse på Andy. Tilsyneladende behøver man ikke at være en mor for at deltage i konkurrencen, så held og lykke til alle! Se nyhedssiden på Andy's hjemmeside for yderligere oplysninger.
'Say What You Want' remix konkurrencen
De seks remixes der nåede finalen er nu blevet udvalgt, baseret på alle dem der har stemt, kan nu høres på Andy's hjemmeside hvis du har lyst til en lytter. Alle seks er nu blevet sendt over til Andy og Mute Records, så de kan træffe den endelige beslutning om, hvilket remix der bliver den samlede vinder. Tillykke til alle finalister - som hver vil modtage et sæt indrammet lyrics til 'Say What You Want' der håndskrevne af Andy Bell med en personlig besked fra ham.
Andy Bell's 'The Touring Circus' sølv disk auction
Velgørenhedsauktionen for Andy's 'The Touring Circus' BPI sølv disk album med Erasure blev i denne uge solgt til imponerende 1,725.00 US$ til fordel for Rett Syndrome Research Trust velgørenhed.
Takket være Christopher i Malaysia er goddag og farvel i denne uges nyhedsbrev på Malaysisk.
Selamat Tinggal!
Richard
Erasure Information Service
http://www.erasureinfo.com