København 26/5-2008

Snak om alt der har relation til Yazoo

Indlægaf vclarke » tirs maj 27, 2008 13:36

H o m e skrev:For mig er den helt store skandale, at de ikke anmelder hoved koncerten, som er idag.

For det første vil stemningen være bedre og Alison og Vince har sikkert fået rette de småfejl der var igår til generalprøven.

For mig er det en stor skandale i det hele taget at anmelde musik, det være sig albums eller koncerter, smag kan ikke diskuteres og dermed ikke anmeldes...
vclarke
Large Bruger
Large Bruger

Geografisk sted: Långawten

Re: Merchandise

Indlægaf Chorus » tirs maj 27, 2008 14:43

Tigeren skrev:
Chorus skrev: Så er det i aften det sker! Den første Yazoo-koncert på dansk grund...og jeg glæder mig :D Cyklede lige forbi Falkoner Salen efter arbejde og det så ud til, at de var ved at sætte merchandiseboden op. Nå, men vi ses i aften, det bliver stort!

Er der nogen der var til koncerten i går som kan være mig behjælpelig angående merchandise.
Hvad var til salg og var det udelukkende Yazoo-merchandise?

Kunne godt lige tænke mig at vide, hvor mange kontanter jeg skal have med :D

Vi ses i aften :sunny:

Der bliver solgt flere forskellige Yazoo t-shirts, to slags kopper, tourprogram og plakat (såvidt jeg kan huske). T-shirts ligger i prislejet 200 kr.
Brugeravatar
Chorus
XXLarge Bruger
XXLarge Bruger

Geografisk sted: København

Re: Merchandise

Indlægaf pet » ons maj 28, 2008 09:54

27 Maj 2008 Yazoo. Super Fed Koncert. Fed Lyd. Fedt Lys Show. Det Skal Bare Ses Igen & Igen. Så Må Man Håbe At Der Bliver Lavet En DVD & Et CD Set. :wav:
pet

Indlægaf Johnny » ons maj 28, 2008 10:01

Det må være et rigtigt fedt job at være musikanmelder, man kan svine alt det musik til som man ikke personligt bryder sig om, uden det har nogle konsekvenser, for derefter at skamrose de kunstnere som "tilfældigvis" også står på hylden derhjemme.
Jeg fik desværre kun billet til mandag, men jeg var MEGET tilfreds med koncerten !
I interview'et med Vince i JP, var det iøvrigt utroligt rart at få bekræftet at der stadig er liv i Erasure, også selvom vi skal vente 1-2 år :) :D :lol:
Ka' du ha' det rigtigt wrauuuuv fantastisk ... :-)
Brugeravatar
Johnny
Large Bruger
Large Bruger

Geografisk sted: Ruds Vedby

Foregående

Tilbage til Yazoo